Kris Uytterhoeven

Kris Uytterhoeven
Achterheidestraat 40A
3110 Rotselaar

Gehuwd met Jeannine Delcon en papa van Jef (16) en Lotte (14).

Landbouwer - voorzitter Landelijke Gilde Rotselaar - lid van de Milieuraad, de Verkeersraad en de Landbouwraad.

Klik op één van de foto’s om te vergroten ›

Contact informatie
kris.uytterhoeven1@telenet.be
Partijgegevens
OCMW-raadslid
OCMW-raad
Afdelingsbestuur
Waar sta ik voor?

Ik wil me inzetten om Rotselaar landelijk te houden, landbouw en natuur in wederzijds respect.

We moeten er voor zorgen om de landbouwgrond zo veel mogelijk te behouden. Velen vinden het een probleem dat we voor onze energie afhankelijk zijn van het buitenland, ik vind het zorgwekkender dat we voor ons (veilig) voedsel afhankelijk worden van het buitenland.

Bij nieuwe inrichting van wegen gaat mijn aandacht naast verkeersveiligheid ook uit naar de doorstroming van grotere voertuigen (vrachtwagens, bussen, landbouwvoertuigen).

Met een moeder (Mathilde Van Eylen) die jaren voorzitter is geweest van Ziekenzorg en na 6 jaar ervaring als OCMW-raadslid, gaat mijn aandacht ook naar de minder bedeelden in Rotselaar. Toegankelijkheid van gebouwen en goede thuisdiensten (maaltijden, poetsdienst, boodschappendienst, personenalarm, ... ) zijn belangrijk om iedereen zo lang mogelijk thuis te laten wonen.