CD&V Rotselaar vernieuwt

maandag, 18 januari, 2016
CD&V Rotselaar vernieuwt

Annemie Meulemans werd zopas aangeduid als nieuwe voorzitster van CD&V Rotselaar: de uitdagingen positief aanpakken en vertrouwen geven aan de inwoners van onze gemeente, is haar duidelijk leidraad voor de toekomst.

Annemie Meulemans werd zondagavond door de leden van CD&V Rotselaar verkozen met een score van maar liefst 95%. Ze geniet zo de brede steun van het partijbestuur en de militanten van CD&V in Rotselaar.

Op de druk bijgewoonde nieuwjaarsreceptie dankte de nieuwe voorzitster iedereen en maakte ze haar toekomstplannen bekend.

De uitdagingen positief aanpakken en vertrouwen geven aan de inwoners, zullen de volgende jaren haar leidraad zijn. Daarbij richt Annemie zich heel speciaal naar de jongeren.

“CD&V is een dynamische, alomtegenwoordige ploeg. Een partij die visie koppelt aan daadkracht. En bovenal een hechte en warme  groep, waarin de jongeren alle kansen krijgen om mee te bouwen aan het Rotselaar van morgen”, aldus Annemie Meulemans.

Annemie wil - vanuit haar ruime professionele ervaring - onze partij op een moderne manier leiden. Haar ambitie is om jong en oud binnen CD&V samen te brengen. Met een open blik geeft zij het Rotselaar van de toekomst mee vorm: ze ziet het als haar persoonlijke uitdaging om nieuwe mensen met frisse ideeën aan te trekken.

Op de nieuwjaarsreceptie werden ook Jan Bruyninckx als nieuwe voorzitter van JONG CD&V en Mia Van Cleynenbreugel als voorzitter van de CD&V Senioren verkozen.
Natuurlijk blijft ook Frans Raiglot, als uittredend voorzitter, actief binnen het CD&V-bestuur, als ervaren coach van ons jeugdig talent.