Nieuw vakantieaanbod breidt verder uit!

vrijdag, 19 januari, 2018
Nieuw vakantieaanbod breidt verder uit!

Deze week verschijnt de vakantiegids: ook dit jaar breiden we het aanbod nog verder uit met 35 extra plaatsen in de sport- en doekampen!

De gemeente Rotselaar biedt uw kinderen een gevarieerd en speels aanbod van activiteiten tijdens de paas- en zomervakantie. Hier vind je alle informatie, handig gebundeld… Voor een vakantie vol sport, spel en plezier. “Elk jaar versterken we het vakantieprorama. In de paas- en zomerperiode zorgt dit voor meer dan 2.550 vakantieplaatsen bovenop het aanbod van onze verenigingen. In een handige vakantiekalender krijg je meteen een goed overzicht van alle activiteiten. Zo helpen we de ouders in Rotselaar in de moeilijke combinatie van werk en gezin” vertelt schepen van Kinderopvang en Jeugd Jelle Wouters.

De sport- en doekampen bezorgen alle kinderen een actieve en creatieve tijd. En speelpleinwerking 'de Schavuit' biedt dagelijks een waaier van kwalitatieve en avontuurlijke activiteiten aan. Natuurlijk zorgt ook Stekelbees, in opdracht van de gemeente, voor een ruim aanbod van kinderopvang.

Daarnaast nemen we de vele activiteiten op van heel wat clubs en verenigingen. We stimuleren onze verenigingen om tijdens de vakantieperiodes zelf een aanbod te lanceren. Dit gebeurt met groot succes: meer dan 30 initiatieven worden als bijkomend aanbod door onze clubs aangeboden!

In één oogopslag krijg je via het gemeentelijk digitale inschrijfsysteem een handig overzicht van alle activiteiten en meteen weet je ook hoeveel plaatsen nog vrij zijn. Bovendien kan je de betaling onmiddellijk elektronisch uitvoeren. Alle info via http://inschrijvingen.rotselaar.be