Picknick van de burgemeester

donderdag, 17 augustus, 2017
Picknick van de burgemeester

In de schitterende tuinen van de Pastorie in Wezemaal, kan je op 27 augustus tussen 12.00 en 18.00 uur genieten van de lekkerste hapjes en drankjes tijdens de 'picknick van de burgemeester'.

Bij je aankomst word je al meteen een gratis en lekker aperitief aangeboden dankzij Brouwerij Sint-Bernardus en Ritchie Limonade.

Leuke zomermuziek zorgt er de hele namiddag voor een fijne sfeer. Het is dus de ideale afsluiter van de vakantie!

Aan de verschillende eetstanden kan je proeven van onder meer oesters, paella, pizza’s, vidé, hotdogs, Wezemaalse pensen, wafels, ijsjes, …   En aan de aperitiefbars kies je voor je favoriete gin-tonic of uit het uitgebreide aanbod Zuid-Afrikaanse en Hagelandse wijnen en speciale bieren.

Inschrijven is niet verplicht, maar wel wenselijk. Zo zorgen  we voor voldoende hapjes en drankjes. De 10 euro die je per gezin overschrijft op rekening nr. BE77 7344 0722 8742 vóór 24/08, krijg je terug in de vorm van een hippe en gevulde picknick-tas. Natuurlijk ben je zondag zeker ook welkom zonder registratie.

We hopen je er zeker te mogen verwelkomen!
#teamrotselaar