Witte lintjes actie aan het station van Wezemaal

vrijdag, 23 november, 2012
Witte lintjes actie aan het station van Wezemaal
Op vrijdag 23 november 2012 nam CD&V-werkgroep Vrouw & Maatschappij het voortouw in de Witte Lintjes campagne in Vlaanderen en Brussel. De 'White Ribbon' campagne is een internationale actie tegen geweld op vrouwen.
De lokale V&M-afdelingen trekken vergezeld van vrijwilligers naar zo'n 40-tal stations en andere druk bezochte plaatsen om de daad bij het woord te voegen. Meer dan 20.000 Witte Lintjes en flyers zullen uitgedeeld worden aan reizigers en toevallige voorbijgangers.

Ook aan het station van Wezemaal werder er witte lintjes uitgedeeld door onze lokale vertegenwoordigers van Vrouw & Maatschappij.
Dit jaar richt Vrouw & Maatschappij extra aandacht op seksuele intimidatie op publieke plaatsen. Recent kwam het probleem in de kijker, maar eigenlijk is het zo oud als de straat. Onder de noemer "ik ben jouw schatje niet" wil V&M iets doen aan de cultuur van onverschilligheid en straffeloosheid die dit onderwerp vandaag overheerst.

Ook aan het station