Er komt een vaccinatiecentrum in Sportoase ‘De Toren’ in Rotselaar. De zes burgemeesters van de Eerstelijnszone Leuven-Noord hebben hierover een akkoord bereikt. Dat is vooral goed nieuws voor onze inwoners.

De Eerstelijnszone Leuven-Noord zal in Rotselaar een centrum inrichten voor de inwoners van Rotselaar, Tremelo en Holsbeek. Zo kunnen we, dicht bij huis, alle inwoners inenten. "Hoe meer mensen we hiertoe kunnen motiveren, des te sneller verslaan we dit verschrikkelijke virus" vertelt burgemeester Jelle Wouters.

De vaccinatiecampagne loopt van februari tot november. De inwoners ontvangen in deze periode een persoonlijke uitnodiging voor de vaccinatie.

We zijn fier dat we het vaccinatiecentrum naar onze gemeente hebben kunnen halen, laat er ons samen een succes van maken! #samentegencorona #teamrotselaar

______________________

Geïnteresseerde inwoners die willen helpen bij de vaccinatiecampagne kunnen zich melden via: info@elzleuvennoord.be Vermeld hierbij uw interessegebieden, ervaringen of opleiding en contactgegevens.